Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2016

ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ (video)



ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ


Μια Γυναικα Δεν Ειναι Πουτανα

Χιουμοριστικο βιντεο με θεμα την αξιοπρεπης προσωπικοτητα μιας γυναικας!



ΠΩΣ ΝΑ ΒΑΦΤΕΙΣ ΣΑΝ "ΠΟΥΤΑΝΑ"
Alert:το βιντεο αυτο εχει σατυρικο χαρακτηρα και δεν εχει καμια επαφη με την πραγματικοτητα!!! (???)
Κορίτσια no offence αλλα κάποια έπρεπε να το πει αυτο. girls be like ''oooh no make up, φυσικη ομορφια friendουλίνια γούτσουπουτσου νιαου'' 

βάψου σα πουτάνα , βάψου ως πουτάνα για να κρυψεις το ποια είσαι και απλά να γαμηθείς
ή και να βρεις δουλειά σε μπορδελο
νιαρρρ


Ροζ Ακρίδες - Είμαι Πουτάνα (Part 2) / Noelia - Candela [Parody]

Στίχοι:
Στο Μπουρνάζι ξενυχτάω
και γόβα στιλέτο φοράω
Σαν τσουλί χορεύω στην μπάρα
κι όλοι λένε: “Να μια μουνάρα!”
Τριτοτέταρτη πουτάνα
και το μουνί μου σαν δαγκάνα
γραπώνει αρχίδια και καυλιά.
Δεν χορταίνω το γαμήσι
πασαλειμμένη από το χύσι
κι όλοι γλιστράνε στα ζουμιά.

Είμαι πουτάνα, το λέω δυνατά
γουστάρω να γαμιέμαι
με γέρους και τεκνά
Είμαι πουτάνα, το είπε κι η μαμά
γιατί εξομολογούμουν
ρουφώντας τον παπά

Βγαίνω Γκάζι και μεθάω
τον βύζο μου έξω πετάω
Ξερογλείφονται τα καγκούρια
που χώνω στον κώλο μου αγγούρια
Κάνω γέφυρα, σπαγγάτο
να μου καρφώσουνε τον πάτο
τα γκομενάκια μες το μπαρ.
Τα τραβώ στην τουαλέτα
γιατί είμαι μια ρουφοκαυλέτα
αλλεργική στην παρθενιά.

Είμαι πουτάνα, το λέω δυνατά
γουστάρω να ρουφάω
ψωλές κι αρχίδια τριχωτά
Είμαι πουτάνα, το λέω δε θα ντραπώ
που ομάδα ποδοσφαίρου
χωρίς αναστολές γαμώ

Τον δάσκαλό μου, τον κολλητό μου,
τον ξάδερφό μου και τον νονό μου
Και τον μπαμπά μου και τη μαμά μου
τον αδερφό μου και την γιαγιά μου
Τον αστυνόμο, τον πυροσβέστη,
τον ταχυδρόμο τον κυρ-Ορέστη
και τον Αντρέα και την Τζιβάνα
γιατί είμαι μια πουτσοζητιάνα.

Φαί!
Πούτσες!
Πήδα με!
Γουστάρω να ρουφάω καυλιά!
Γουστάρω να ρουφάω καυλιά!

Είμαι πουτάνα το λέω δυνατά
γουστάρω να ρουφάω
ψωλές κι αρχίδια τριχωτά
Είμαι πουτάνα, το λέω δε θα ντραπώ
που ομάδα ποδοσφαίρου
χωρίς αναστολές γαμώ
Είμαι πουτάνα το είπε κι η μαμά
γιατί εξομολογούμουν
ρουφώντας τον παπά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου